Program de eliberare și primire a documentațiilor

Programul de primire documente și eliberare avize/autorizații este : LUNI, MARȚI, JOI și VINERI (08:30 – 16:30); MIERCURI (08:30 – 18:30)


Adresa de e-mail necesară transmiterii în format electronic a cererilor de emitere a avizelor și autorizațiilor de securitate la incendiu și protecție civilă, însoțite de documentațiile aferente, este :

avizare@isuteleorman.ro

Începând cu data de 01.01.2024 documentațiile de avizare/autorizare privind securitatea la incediu și protecția civilă se depun  în format electronic. Prin excepție, până la data de 30.06.2025, documentațiile tehnice de proiectare se pot depune și în format letric.

ATENȚIE :

Cererile de emitere a avizelor şi autorizaţiilor vor fi însoţite, obligatoriu, de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului.

Documentația tehnică în format electronic depusă în vederea obținerii avizului/autorizației de securitate la incendiu poate fi:

  • scanată, însoțită doar de semnătura electronică a investitorului/beneficiarului;
  • în format *.pdf sau alte formate, însoțită de semnatura electronică a investitorului/beneficiarului și a factorilor care au contribuit la elaborarea documentației (proiectanți, verificatori de proiecte, experți tehnici etc.)

În lipsa semnăturilor electronice autorizate, procedura de avizare-autorizare nu va fi inițiată pentru documentația transmisă prin e-mail.